dissabte, 17 de maig del 2008

24 de març

Sembla que els "porters" es troben millor. Bé ! Anem amunt cap el Cho La. Alguna cosa m'ha sentat malament, i diria que ha sigut la melmelada de l'esmorzar (Chapati Jam). La panxa em fa punxades i tinc diarrea sobtada. Em trobo fatal. Intento avançar pas a pas sense pensar en tot el que queda. A dures penes faig el Cho La, i intento gaudir les vistes i el bon dia que fa, però em costa. Els "porters" tiren molt ràpid, es nota que tenen ganes de plegar ja.

Un cop passat el coll, baixem per la glacera sense grampons (fàcil) i parem a menjar 4 galetes amb formatge de yac. Tenim unes vistes impressionants del Cholatse i els corbs atrets pel menjar sobrevolen els nostres caps. Baixem fins a Dzong La i comencem a discutir si quedar-nos-hi o tirar més avall. Jo ja els dic que avui res de res del campament de Lobuche, i que hauriem d'acomiadar els sherpes quan abans millor. Finalment decidim baixar fins a Duhla, l'endemà al matí acomiadar els porters i, si hi han ganes, anar a muntar el campament d'alçada. Jo m'estiro al llit per descansar i els altres cuinen dins l'habitació. Parlem una estona de les propines. És complicat voler ser generós però alhora no passar-se. Al final decidim donar 2000 NPR per cap en raó de propina i despeses de tornada. Aviam si demà em trobo millor. Sopo un "plain rice" i una coca cola...


24març_1





24març_2





24març_3





24març_4





24març_5





24març_6





24març_7





24març_8





24març_9





24març_10





24març_11