dilluns, 12 de maig del 2008

21 de Març

Avui em llevo el primer per mirar el correu, i sí ! m'han contestat !! Ja puc marxar tranquil 10 dies més. El Dani i el Gerard han passat una nit dolenta, el sopar se'ls ha va posar malament, i al final ens llevem molt tard. El Quicu i jo anem a esmorzar amb els sherpes. Sense pensar-ho gaire els portem a la pastisseria, i la broma ens surt cara: 25 €. Després fem motxilles i anem a comprar menjar per als 10 dies en una botigueta "no - guiri". Comprem 1 kg. de formatge de yak. Finalment arranquem i anem tirant cap a Gokyo. A l'alçada de Mong, a les 2 o les 3 de la tarda, decidim fer parada i fonda perquè el Gerard es troba bastant malament. Fem unes partides de cartes i jo aprofito per posar el diari al dia. El Gerard dorm tota la tarda. Estem en un mirador esplèndid amb vistes al Tamsherku i l'Ama Dablam.

No dinem, sopem tardet i ens passem una bona estona dormitant al costat de l'estufa. El meu sopar és un arròs fregit amb truita, i després unes patates bullides amb formatge ratllat. A veure si demà tenim bon dia i podem arribar a Gokyo.

21març_1



21març_2



21març_3