diumenge, 11 de maig del 2008

20 de Març

Avui toca descans, i decidim baixar a Namche Bazar (oasi de civilització entremig de les muntanyes de l'Himalàia). Resulta ser més lluny del que ens pensàvem, i tardem ben bé 3 hores. Jo no em trobo massa bé, em sento una mica marejat i a les pujades em costa respirar. Arribem al migdia i ens porten directament a un dels hotels "pijus": 900 NPR la habitació doble amb bany i aigua calenta. Realment un luxe comparat amb tot el que hem vist fins ara. Les trucades al estranger són molt cares (1€/min) i decideixo trucar des del mòbil ja que tinc cobertura. Després una bona dutxa que ja tocava, i au, cap a dinar. Em demano el menjar més occidental possible: ous ferrats amb patates fregides, carn i una coca cola. Menjo molt i no em quedo gens tip: curiós.

A la tarda anem a fer una sessió d'internet que ens costa un ull de la cara: 10ç/min. total -> 9€. Només escric 2 correus, un a l'Alba i un als pares. A partir d'aquí es comença a arreglar el dia. Anem a fer un berenar en un forn. M'inflo de pastes boníssimes. Ja em trobo millor. Ara busquem un lloc barat per comprar menjar per als següents 10 dies de travessa pel Khumbu. Trobem un bon lloc, 180 NPR unes galetes, una llauna de tonyina i un tall de formatge.

A les 19h. ens trobem amb els sherpes i ens diuen que vindran els quatre els sis dies que queden de contracte (el Dorge i el Nagwaon volien marxar demà). Ells es dutxen a les nostres habitacions i després anem a sopar en un lloc bastant "pijillo" on també ens inflem de menjar. Demà al matí plegarem trastos, comprarem menjar, i amunt un altre cop amb forces renovades.


20març_1




20març_2




20març_3




20març_4




20març_5



20març_6